Αυτό το πιάτο μας έχει ενθουσιάσει! Όχι μόνο γιατί είναι απλό, γρήγορο και θρεπτικό, αλλά κυρίως γιατί είναι πεντανόστιμο!

Ο σολομός είναι γνωστό ότι είναι πλούσιος σε ω-3 λιπαρά που έχουν αντιφλεγμονώδη δράση. Συχνά υπάρχει η ανησυχία ότι δε θα πρέπει να τον καταναλώνουμε διότι είναι υψηλός σε βαρέα μέταλλα. Αυτό έχει, μεν, μία λογική βάση εφόσον είναι ψηλά στην τροφική αλυσίδα και έτσι έχει περισσότερες πιθανότητες να συλλέγει αυξημένες ποσότητες βαρέων μετάλλων. Ωστόσο, οι επίσημες συστάσεις προτείνουν τον περιορισμό του μόνο στις εγκύους και όχι απαραίτητα στο γενικό πληθυσμό. Σε κάθε περίπτωση, μπορείτε (και αξίζει!) να τον απολαμβάνετε μία στο τόσο!

 

Υλικά για 2 μερίδες:

  • 2 φιλέτα σολομού, με ή χωρίς το δέρμα
  • Ξύσμα και χυμό από 1 πορτοκάλι
  • 1 σκελίδα σκόρδου, λιωμένη
  • 1 κ.γλ. τζίντζερ (εμείς βάλαμε σε σκόνη)
  • 1 κ.γλ. μέλι
  • 1 κ.γλ. σάλτσα σόγιας
  • αλάτι και πιπέρι

Εκτέλεση:

  • Ετοιμάζετε τη μαρινάδα ανακατεύοντας σε ένα μπολ όλα τα υλικά.
  • Τοποθετείτε τα φιλέτα του σολομού σε αλουμινόχαρτο, μέσα σε ταψάκι, με το δέρμα προς τα κάτω. Περιχύνετε με τη μαρινάδα.
  • Ψήνετε σε φούρνο στους 200 βαθμούς για 30-35 λεπτά έως ότου ψηθεί το ψάρι και να “σπάει” εύκολα με ένα πηρούνι.
  • Σερβίρεται ζεστό, με την περίσσεια της σάλτσας, συνοδευόμενο από ρύζι μπασμάτι και βραστά λαχανικά ή χόρτα!

Share: