Τόσα που ακούμε καθημερινά για τη διατροφή, τα έχουμε μάθει πια. Πόσο απέχει όμως η θεωρία από την πράξη; Τώρα που μάθαμε τι είναι καλή διατροφή, ας δούμε και την άλλη πλευρά του νομίσματος!

Καλή διατροφή ΔΕΝ είναι…

1. Να τρως κάθε μέρα ψητό με σαλάτα!

2. Να τρως λιγότερο φαγητό για να μπορέσεις να φας παραπάνω γλυκό στην πορεία.

3. Να «τυχαίνει» να τρως κάθε δεύτερη μέρα απ’ έξω – όχι, οι πολλές ώρες εκτός σπιτιού δεν είναι δικαιολογία!

4. Να κάνεις μόνο ένα γεύμα όλη την ημέρα, λόγω φόρτου εργασίας

5. Να τρως γάλα με δημητριακά ή τοστ πρωί μεσημέρι βράδυ

6. Να αναιρείς την καλή σου διατροφή με την πρώτη ευκαιρία (πχ τραπέζι σε φίλους, ζαχαροπλαστείο στο δρόμο σου κλπ)

7. Να πίνεις καφέ χωρίς ζάχαρη, αλλά με κρέμα

8. Να αποφεύγεις τους υδατάνθρακες παντού και πάντα.

9. Να εμπλουτίζεις τη διατροφή σου με όλα τα superfoods που είναι στη μόδα, αλλά να μην τρως ούτε ένα φρούτο.

10. Να περνάει όλη η μέρα και να θυμάσαι πως δεν ήπιες ούτε λίγο νερό.

Και επειδή είναι δύσκολο να μείνουμε μόνο σε 10….

11. Να συνοδεύεις το γεύμα σου με αναψυκτικό, ακόμα και αν δεν έχει θερμίδες.

12. Να τρως όλη μέρα του σκασμού, αλλά μετά τις 8 τίποτα!

13. Να επιβάλλεις στον εαυτό σου την καλή διατροφή!

Με άλλα λόγια, πέρα από το γνωστό και «χρυσό» κανόνα του μέτρου, η σωστή συμπεριφορά απέναντι στο φαγητό είναι το Α και το Ω! Στο χέρι σας είναι!

Μαρκέλλα Συμεοπούλου

Share: