Επειδή το φαγητό απ’έξω είναι στη ζωή μας, θέλοντας και μη, μερικά tips θα σας βοηθήσουν να μη το φοβάστε, αν προσπαθείτε να προσέξετε το βάρος σας!

Κανόνας Νο 1

Σαλάτα! Δεν ξεχνάμε τις καλές μας συνήθειες όταν είμαστε εκτός σπιτιού. Μία σαλάτα μπορεί να μας βοηθήσει να χορτάσουμε, θα αυξήσει φυσικά τα θρεπτικά συστατικά που προσλαμβάνουμε και μπορεί να μας εμπνεύσει..για να τη φτιάχνουμε και σπίτι μας! Πάρτε ιδέες λοιπόν!

Κανόνας Νο 2

Όλα στο πιάτο μου! Κοινώς το τσιμπολόγημα από τα πιάτα που είναι στη μέση δεν απαγορεύεται μόνο από το savoir vivre! Τοποθετώντας όλα όσα έχω σκοπό να φάω στο πιάτο μου, βοηθάω τον εγκέφαλό μου να καταλαβαίνει πόσο τρώει και αντίστοιχα να καταλάβει πότε θα χορτάσει για να σταματήσει! Μικρό μυστικό: πάντα σερβίρω τη μικρότερη μερίδα!

Κανόνας Νο 3

Τρώω αργά και mindfully! Τί σημαίνει αυτό; Την ώρα που τρώω η προσοχή μου να πρέπει να είναι στο φαγητό μου, να το γευτώ, να το απολαύσω. Προφανώς το να μιλήσω με τους υπόλοιπους δεν είναι πρόβλημα, το να χαζεύω στο κινητό ή στην τηλεόραση μάλλον είναι. Τρώγοντας ασυνείδητα καταφέρνω να τρώω παραπάνω από όσο χρειάζομαι και μάλιστα…να μη το απολαμβάνω! Άρα χάνεται το νόημα!

Κανόνας Νο 4

Ένα τη φορά! Επιλέγω κάθε φορά μία κατηγορία τροφίμου με την οποία θα είμαι πιο χαλαρός (π.χ. ποτό, γλυκό, είδος φαγητού π.χ. πατάτες) και μένω μόνο σε αυτή! Φυσικά οι σκέψεις άσπρο μαύρο ” τώρα που έφαγα τόσες πατάτες, ας φάω και γλυκό” να μας λείπουν!

Κανόνας Νο 5

Φεύγουν τα πιάτα από το τραπέζι στην ώρα τους! Με το που τελειώσουμε το φαγητό το ιδανικό είναι να επιτρέψουμε στον σερβιτόρο να τα μαζέψει..καθώς είναι σχεδόν σίγουρο πως αν μείνουν εκεί υπάρχει πιθανότητα να τσιμπήσουμε ξανά! Και δε το θέλουμε αυτό..το θέλουμε;;

Καλή σας απόλαυση!

Share: