Η οργάνωση της εβδομάδας ψωνίζοντας τα αγαπημένα σας τρόφιμα, πέραν της απόλαυσης, είναι και  ζωτικής σημασίας για τη διατήρηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής. Ωστόσο, έχετε σκεφτεί ποτέ ότι οι στιγμές που ξεφεύγετε από τις καθημερινές διατροφικές σας επιλογές και επιδίδεστε σε περισσότερο ανθυγιεινές, είναι εκείνες στις οποίες το ψυγείο σας δεν είναι κατάλληλα εφοδιασμένο;

Αν και η επιλογή 5 μόνο βασικών για το ψυγείο τροφίμων ή/και συστατικών είναι μια δύσκολη υπόθεση, καθώς εκείνα που συνήθως κατέχουν κεντρική θέση είναι πολύ περισσότερα, παρακάτω παρουσιάζονται τα απολύτως απαραίτητα. Πρόκειται για όλα όσα βρίσκονται εκεί τις δύσκολες στιγμές, σας βοηθούν να ετοιμάσετε ένα σνακ ή ένα γεύμα όχι μόνο γρήγορο αλλά και ποιοτικό.

  1. Φρέσκα φρούτα

Τα φρούτα αποτελούν τον ιδανικό σύμμαχό σας στη διατήρηση ενός ισορροπημένου καθημερινού διαιτολογίου. Μπορείτε να τα μεταφέρετε εύκολα παντού μαζί σας, ακόμα και να φτιάξετε μια γρήγορη φρουτοσαλάτα. Γιατί όχι, να τα προσθέσετε σε μια δροσερή σαλάτα αυξάνοντας τη χρωματική αλλά και τη θρεπτική σας παλέτα.

  1. Λαχανικά

Ίσως είναι αυτονόητα αλλά οπωσδήποτε έχουν την τιμητική τους σε αυτή τη λίστα. Τα λαχανικά μπορούν να ταιριάξουν σε οποιονδήποτε συνδυασμό, φρέσκα είτε μαγειρεμένα. Ιδανική λύση για να ενισχύσετε οποιοδήποτε σνακ είναι να τα διατηρήσετε σε αεροστεγή γυάλινα δοχεία, αφού πρώτα τα πλύνετε καλά και τα τεμαχίσετε (π.χ αγγούρι, καρότο). Εναλλακτικά, μπορείτε να τα βράσετε και να τα αποθηκεύσετε αναλόγως, ώστε να είναι έτοιμα για μια γρήγορη και εύκολη σαλάτα. Επιλέξτε λαχανικά εποχής.

  1. Γαλακτοκομικά

Αν και πρώτο στο μυαλό μας έρχεται το γάλα, must επιλογή θεωρούμε φυσικά το γιαούρτι. Ένα τρόφιμο με εξαιρετική θρεπτική αξία και τόσο απαλή υφή. Αληθινός σύμμαχος στη σωστή λειτουργία του πεπτικού συστήματος και στην υγεία δέρματος και οστών. Μεταφέρεται και διατηρείται πολύ εύκολα. Με όρεξη και φαντασία μπορεί επίσης να μετατραπεί σε αλμυρό, γλυκό και συνοδευτικό ενώ αποτελεί αναπόσπαστο συστατικό της σούπας βελουτέ. Στο σημείο αυτό δεν μπορεί να μην ακολουθήσει το τυρί. Με εκατοντάδες διαφορετικά είδη και ποικιλίες καταφέρνει να ικανοποιήσει ακόμα και τους πιο απαιτητικούς! Για να μη φορτώνεστε με παραπανίσιες θερμίδες και κρυμμένα λιπαρά, επιλέξτε κίτρινα τυριά τύπου regato ή μαλακό λευκό τυρί.

  1. Αυγά

Μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως βασικό συστατικό ενός γεύματος, μιας συνταγής, ενός γρήγορου σνακ, μιας σαλάτας αλλά και ως πλήρες γεύμα. Βραστά, τηγανιτά, ποσέ ή ομελέτα, αυτά τα τρόφιμα ζωικής προέλευσης είναι υψηλής διατροφικής αξίας, με μεγάλη διάρκεια ζωής και ιδανικά για τα παιδιά.

  1. Χειροποίητες φρέσκες σάλτσες

Ποιος είπε ότι το έντονο άρωμα σκόρδου και δυόσμου μέσα σε βελούδινη υφή, δεν μπορεί να το απολαύσει οποιαδήποτε ημέρα και ώρα της εβδομάδας, χωρίς κόπο και αναμονές; Μπορείτε κι εσείς να φτιάξετε τις δικές σας σπιτικές αρωματικές σάλτσες και να τους παραχωρήσετε  μια θέση στο ψυγείο σας. Αποτελούν μια ιδανική βάση για πολλές συνταγές και μια υγιεινή συνοδεία  ενός σνακ ή μιας μακαρονάδας σας. Προτείνουμε να δοκιμάσετε: σπιτικό πελτέ τομάτας, σάλτσα βασιλικού, σάλτσα με πολύχρωμες πιπεριές ή γλυκόξινη σάλτσα της επιλογής σας.

 

Τέλος, μην ξεχνάτε και το κομμάτι της κατάψυξης. Επιτρέπει την αποθήκευση γευμάτων για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, πράγμα εξαιρετικά πρακτικό για όλους. Εκμεταλλευτείτε το!