Είναι το τέλειο πρωινό του Σαββατοκύριακου. Μα ποιο άλλο φυσικά, εκτός από τα pancakes! Και, για να σας προλάβουμε, τα pancakes δεν μπαίνουν απαραίτητα στην κατηγορία των “απαγορευμένων” επιλογών πρωινού. Για του λόγου το αληθές, σας έχουμε εδώ μία συνταγή για pancakes χωρίς ζάχαρη, πλούσια σε πρωτεΐνη και φυσικά πεντανόστιμα, που μπορούν να γίνουν η βάση για άπειρους γευστικούς συνδυασμούς! Δοκιμάστε τα και θα μας θυμηθείτε!

 

Υλικά (για 2 μερίδες):

  • 45-50γρ (περίπου 5 κουταλιές της σούπας) πίτουρο βρώμης (το φτιάχνουμε και επιτόπου, αλέθοντας τη βρώμη στο μίξερ)
  • 3 αυγά, ολόκληρα
  • 15γρ καρύδα τριμμένη
  • 1 κουταλάκι του γλυκού εκχύλισμα βανίλιας
  • 1 κουταλάκι του γλυκού μέλι (προαιρετικά)
  • κανέλα κατά βούληση

*Μπορείτε, αν θέλετε, να προσθέσετε λίγο ελαιόλαδο ή βούτυρο στο τηγάνι, αν και δεν είναι απαραίτητο.

Εκτέλεση:

  1. Αναμιγνύουμε όλα τα υλικά σε μπολ και ανακατεύουμε ώσπου να γίνουν μία ομοιογενής μάζα, ελαφρώς πηχτή.
  2. Σε αντικολλητικό τηγάνι που καίει προσθέτουμε τμηματικά περίπου 2 κουταλιές της σούπας από το μίγμα, σχηματίζοντάς τα σε στρογγυλά pancakes. Μόλις το μίγμα γίνει αρκετά συμπαγές και φουσκώσει ελαφρώς, γυρίζουμε από την άλλη πλευρά.*
  3. Σερβίρουμε τα pancakes ζεστά με τα υλικά της επιλογής μας! Εμείς προτείνουμε μέλι, σταφίδες, φιστίκια, κομματάκια παγωμένης μπανάνας και επιπλέον κανέλα!

Καλή απόλαυση!