Όσο κι αν θελήσαμε να ξεφύγουμε από τα κλασσικά άρθρα περί διατροφής, είναι αδύνατον να μην γράψεις ένα άρθρο με συμβουλές για το καλοκαίρι! Έτσι λοιπόν, σας παρουσιάζουμε μερικές διατροφικές συμβουλές για διάφορες καταστάσεις του καλοκαιριού!

Στην παραλία: Οι πολλές ώρες στην παραλία, ως γνωστόν, ανοίγουν την όρεξη! Και επειδή το να μείνετε νηστικοί όλες τις ώρες που θα περνάτε στην θάλασσα δεν είναι και ό,τι καλύτερο, φροντίστε να καταναλώστε ένα μικρό σνακ μέχρι να επιστρέψετε σπίτι. Αντί όμως να πάρετε παγωτό ή freddoccino, προτιμήστε ένα τοστάκι (χωρίς τα πατατάκια!) ή έναν χυμό. Ακόμα καλύτερα, μπορείτε να έχετε πάρει μαζί σας ένα σπιτικό σάντουιτς με υλικά της επιλογής σας ή φρούτα. Και, όχι, η γρανίτα φράουλα δεν πιάνεται ως φρούτο

Στην απογευματινή βόλτα: Αγαπημένο παγωτό, ήρθε πάλι η εποχή σου! Τα παγωτατζίδικα είναι πλέον σε κάθε γωνία και οι τιμές πολύ δελεαστικές.. Το ιδανικό είναι να βάλετε έναν εβδομαδιαίο στόχο για τον μέγιστο αριθμό παγωτών που μπορείτε να φάτε (δεν εννοούμε φυσικά ο αριθμός αυτός να είναι πάνω από 5…..) και να επιλέγετε κάθε φορά μία μπάλα χωρίς toppings.

Στο ουζερί: Η αγαπημένη βραδινή έξοδος του καλοκαιριού συνοδεύεται πάντα με φαγητό και συχνά με (πολύ!) ποτό. Ωστόσο και εδώ υπάρχουν επιλογές: αποφύγετε τις ποικιλίες και επιλέξτε 1-2 πιάτα με μαγειρευτά και όχι τηγανιτά φαγητά, παραγγείλετε μία σαλάτα, αποφύγετε τις σάλτσες και τα πολλά τυριά… Και όσον αφορά το αλκοόλ, προτιμήστε κρασί ή μπίρα, άντε και ούζο εφόσον δεν προσθέσετε και λεμονάδα.. Και, φυσικά, πάντα με μέτρο!

Στην βραδινή έξοδο: Το αλκοόλ, ως γνωστόν, έχει αρκετές θερμίδες. Αυτές οι θερμίδες πολλαπλασιάζονται όταν δεν μιλάμε για ένα απλό ποτό αλλά για ένα cocktail.. Προτιμήστε μπίρα ή κρασί, ή ένα πιο ‘βαρύ’ ποτό χωρίς προσθήκες (cola κλπ) και μείνετε στο 1 με 2 ποτά. Και για να σας προλάβω..όχι η μπίρα δεν κάνει κοιλιά!

Παρακολουθώντας αγώνες: Το θέλουμε ή όχι, οι ποδοσφαιρικοί αγώνες έχουν την τιμητική τους το καλοκαίρι. Είτε είστε άμεσα ενδιαφερόμενος, είτε γυναίκα/κοπέλα κάποιου άμεσα ενδιαφερόμενου, οι πιθανότητες ότι το σπίτι σας θα γίνει χώρος μάζωξης με μπίρες και πίτσα κατά τη διάρκεια των αγώνων είναι μεγάλη! Δοκιμάστε φέτος να κάνετε την επανάστασή σας και να συνδυάσετε τον ποδοσφαιρικό αγώνα με.. σαντουιτσάκια, σπιτικά ποπ κορν, ψημένες αραβικές πίτες και σπιτικά ντιπ, αντί για τα κλασσικά πατατάκια, πίτσα  κλπ. Όσο για την μπίρα… τουλάχιστον, αποφύγετε να αγοράσετε ολόκληρο βαρέλι!

 

Τέλος, αδράξτε την ευκαιρία της εποχής και δοκιμάστε να κάνετε κάποιες θετικές αλλαγές:

–  Τα φρούτα και τα λαχανικά του καλοκαιριού είναι μακράν τα πιο νόστιμα του χρόνου, οπότε μην τα ξεχνάτε! Τι πιο νόστιμο για βραδινό από μια ντοματοσαλάτα;

–  Επιτέλους, μια εποχή που η κατανάλωση νερού δεν είναι δύσκολη! Φροντίστε να έχετε πάντα μαζί σας ένα μπουκαλάκι..

–  Θάλασσα, μπάνιο, ρακέτες, βραδινοί περίπατοι.. δεν θέλει πολύ για να εντάξετε την φυσική δραστηριότητα στην ζωή σας. Αρκεί να το αποφασίσετε!

Καλές βουτιές!

ΥΓ: Η έμπνευση για τον τίτλο Monsieur Minimal “Summer lovers”