Εάν ετοιμαστήκατε να διαβάσετε άλλο ένα άρθρο για το πώς το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας, μάλλον θα σας απογοητεύσουμε. Και αυτό γιατί σκοπός αυτού του άρθρου είναι να σας μάθει να κάνετε το πρωινό σας λίγο πιο ποιοτικό! Ιδού λοιπόν πώς θα το κάνετε αυτό:

– Προσθέστε πρωτεΐνη και αφήστε στην άκρη τα απλά σάκχαρα!

Καλό το μέλι και ο χυμός πορτοκάλι, αλλά η πρωτεΐνη είναι αυτή που θα σας κρατήσει χορτάτους για τις επόμενες ώρες. Γι’ αυτό, πείτε ναι σε μια απλή ομελέτα με λαχανικά στο αντικολλητικό, ή σε μια φέτα ψωμί με τυρί, ή σε λίγο ανθότυρο με μέλι ή σε ένα γιαούρτι με λίγο μέλι!

– Προτιμήστε ολόκληρα φρούτα αντί για χυμούς.

Ξέρουμε, μεγαλώσαμε όλοι με χυμό πορτοκάλι και κυρίως, ακούγοντας πόσο καλό μας κάνει αυτός ο χυμός. Δεν έχουμε τίποτα ενάντια στον χυμό, αλλά σε κάθε περίπτωση προτιμάμε τα φρούτα. Φτιάξτε λοιπόν μια ωραία φρουτοσαλάτα με λίγο γιαούρτι, 1-2 φρούτα και λίγη κανέλλα και προτιμήστε λιγότερο συχνά τον χυμό!

– Όχι, τα δημητριακά πρωινού δεν είναι πάντα η καλύτερη λύση.

Σίγουρα το γάλα με δημητριακά είναι μια εύκολη και γρήγορη λύση για πρωινό. Αν όμως ρίξετε μια ματιά στις ετικέτες των δημητριακών στο σουπερμάρκετ θα δείτε ότι τα περισσότερα (και ειδικά αυτά που προορίζονται για παιδιά!) είναι πολύ πλούσια σε ζάχαρη. Αν σας αρέσει αυτή η επιλογή για πρωινό, προτιμήστε σκέτη βρώμη και προσθέστε εσείς μέλι ή ξερά φρούτα για να το γλυκάνετε αν είναι απαραίτητο (πάντως εμείς υποστηρίζουμε ότι η γλυκιά γεύση ξεμαθαίνεται, απλώς πιο δύσκολα απ’ ότι μαθαίνεται!).

 – Πειραματιστείτε, δεν κάνει κακό!

Pancakes ή κέικ για πρωινό; Και όμως! Το μυστικό είναι στην συνταγή και στο μαγείρεμα: στο ίντερνετ κυκλοφορούν ένα σωρό συνταγές για υγιεινές εναλλακτικές των αγαπημένων μας γλυκών, αφήστε που μπορούμε πάντα να κάνουμε μια βελτίωση στη συνταγή από μόνοι μας βάζοντας λιγότερη ζάχαρη κλπ. Γι’ αυτό λοιπόν, βάλτε φαντασία!

– Τέλος, όχι το πρωινό δεν πρέπει απαραίτητα να είναι βασιλικό…

Το πόσο μεγάλο θα είναι το πρωινό μας πρέπει να είναι σε συνάρτηση με το τι άλλο τρώμε μέσα στην ημέρα. Έτσι, αν τρώτε επίσης ένα «βασιλικό» μεσημεριανό και ένα «βασιλικό» βραδινό, ε μάλλον κάτι θα πρέπει να τρώτε και σαν φτωχοί. Αποφασίστε απλώς ποιο από όλα τα γεύματά σας θα είναι αυτό.

 

*Άρθρο μας δημοσιευμένο στο beausillage.com