Αν νομίζατε ότι αυτό είναι άλλο ένα άρθρο για το πώς θα αποτοξινωθείτε μετά τις ατασθαλίες των εορτών.. κάνατε λάθος!

Είναι γεγονός ότι εν όψει των γιορτών είναι εύκολο να παρεκτραπούμε – ωστόσο, τώρα είναι η κατάλληλη περίοδος να θέσουμε και πάλι τις σωστές βάσεις στην διατροφή μας! Αφήστε λοιπόν στην άκρη τις τύψεις και ακολουθήστε τα παρακάτω 5 απλά βήματα:

1. Μην πανικοβάλλεστε!

Μια μικρή αύξηση στην ζυγαριά δεν σημαίνει το τέλος του κόσμου: το πιθανότερο είναι ότι με το που επανέλθετε στην κανονική σας διατροφή σε συνδυασμό με μια ελαφριά άσκηση, το βάρος σας θα γυρίσει στα πρότερα επίπεδα.

2. Όχι άλλες δίαιτες αποτοξίνωσης!

Μην υποκύπτετε σε δίαιτες αποτοξίνωσης που συχνά ακούγονται για αυτό το διάστημα. Η έννοια της αποτοξίνωσης αυτής κάθε αυτής είναι μάλλον παραπλανητική, επομένως φροντίστε απλώς να επανέλθετε στο φυσιολογικό σας πρόγραμμα διατροφής…αλλά οπωσδήποτε και άσκησης!

3. Φρούτα; Yes please!

Δεδομένου πως με τόσα γλυκά και πειρασμούς τα φρούτα ήταν λιγάκι παραμελημένα, φροντίστε να επανενταχθούν το συντομότερο, ιδανικά με τη μορφή φρούτου -και όχι χυμού. Ωραία πρόταση είναι η φρουτοσαλάτα μαζί με γιαούρτι μέλι και καρύδια που μπορεί να γίνει ένα πολύ θρεπτικό αλλά και γευστικά ικανοποιητικό γεύμα.

4. Κάντε ένα διάλειμμα από το κρέας

Αν βομβαρδιστήκατε με κρέας μέσα στις γιορτές και θέλετε να κάνετε ένα διάλλειμα, ιδανικές λύσεις αποτελούν τα όσπρια, τα θαλασσινά, το ψάρι ακόμα και τα λαδερά φαγητά που αν προσέχετε το λάδι τους μπορεί να αποτελέσουν πολύ light επιλογή!

5. Πείτε το νερό… νεράκι!

Όσο γραφικό και αν σας ακούγεται, το νερό είναι αναγκαίο για να λειτουργεί σωστά το σώμα σας, να αντιλαμβάνεται σωστά το αίσθημα της πείνας και να προστατεύει τη λειτουργία των νεφρών. Άλλωστε, το λίγο παραπάνω αλκοόλ των ημερών, το κάνει άκρως απαραίτητο!

Με λίγη καλή θέληση, οι σωστές διατροφικές βάσεις για το 2015 θα είναι γεγονός και έτσι θα σας πάει καλά και όλη η χρονιά! Καλή σας χρονιά λοιπόν!