Blog

Διαβάστε τα άρθρα μας και ενημερωθείτε

5 απλοί τρόποι να πείτε αντίο στο τσιμπολόγημα!

Μια μπουκιά ζεστό ψωμί που μόλις αγοράσαμε από το φούρνο, μια φετούλα κίτρινο τυρί ενώ περνάμε από το ψυγείο, 5-6..δοκιμές φαγητού ενώ μαγειρεύουμε, μόνιμο «άνοιξε-κλείσε» του ψυγείου συνοδευόμενο από κλεφτά τσιμπήματα, μερικά (μάλλον πολλά) πατατάκια και φιστίκια ενώ έχετε βγει για ποτό… αν όλα αυτά σας ακούγονται γνώριμα, τότε μάλλον ξέρετε καλά τι σημαίνει τσιμπολόγημα!

Και επειδή ως γνωστόν το τσιμπολόγημα συνοδεύεται συνήθως από αυξημένο βάρος, σας παρουσιάζουμε εδώ 5 απλούς τρόπους για να το αντιμετωπίσετε:

1. Αλλάξτε τρόπο σκέψης 

Σε τι θα σας ωφελήσει ένα επιπλέον κρακεράκι που τρώτε στα πεταχτά; Πεινάτε όντως ή φταίει κάτι άλλο όπως, για παράδειγμα, ότι βαριέστε ή ότι είστε αγχωμένοι; Ξεκινήστε κρατώντας ένα ημερολόγιο διατροφής: εκτός του ότι θα συνειδητοποιήσετε πόσο και τι ακριβώς τρώτε, θα αρχίσετε να παρατηρείτε και τι ακριβώς σας οδηγεί στο τσιμπολόγημα.

2. Απασχοληθείτε με κάτι

Ακούγεται απλοϊκό αλλά δουλεύει: όποτε νιώθετε ότι δεν μπορείτε να αντισταθείτε στο τσιμπολόγημα, δοκιμάστε να πάτε έναν περίπατο, να συναντηθείτε με ένα φίλο, να καταπιαστείτε με ένα χόμπι, να κάνετε δουλειές στο σπίτι… ο,οτιδήποτε αρκεί να σας κρατήσει απασχολημένους!

3. Πιείτε νερό ή άλλα υγρά

Δοκιμάστε να πιείτε νερό ή, αν είναι η γεύση που επιζητείτε, ένα τσάι με γεύσεις ή ένα καφέ. Πολλές φορές, η τάση για κατανάλωση φαγητού είναι συγκαλυμμένη δίψα – ακόμα όμως κι αν δεν είναι έτσι, ο παροδικός κορεσμός που προκαλεί η κατανάλωση υγρών θα βοηθήσει.

4. Αλλάξτε γεύση

Πολύ συχνά το τσιμπολόγημα έχει τη μορφή γλυκού, ειδικά μετά το φαγητό. Δοκιμάστε να αλλάξετε τη γεύση σας είτε βουρτσίζοντας τα δόντια σας είτε μασώντας μία τσίχλα και το πιθανότερο είναι ότι θα χάσετε την επιθυμία για επιπλέον τσιμπολόγημα.

5. Ξεχάστε το «απαγορεύεται»

Το να απέχετε από την κατανάλωση τροφών που σας αρέσουν για ένα μεγάλο διάστημα μάλλον θα οδηγήσει σε υπερκατανάλωσή τους κάποια στιγμή στο μέλλον, μάλλον με τη μορφή τσιμπολογήματος. Ξεχάστε λοιπόν το «απαγορεύεται» και δοκιμάστε να καταναλώσετε κάτι που σας αρέσει πολύ σε μια μικρή ποσότητα μια στο τόσο.

 

Εσείς με ποιον από όλους θα ξεκινήσετε;