Ξέρετε πόσο αρέσει η μαγειρική στα παιδιά! Αλλά τα πιο καλά νέα είναι πως είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να εξοικειώνονται με υγιεινά συστατικά και να μαθαίνουν έμπρακτα για την υγιεινή διατροφή! Αδράξτε την ευκαιρία να τους εξηγήσετε παράλληλα για τα θρεπτικά συστατικά και το ρόλο τους στο σώμα.

Για τα λαχανικά: Μπιφτέκια λαχανικών 

Τα λαχανικά είναι το τρόφιμο με τα μεγαλύτερα οφέλη στην υγεία μας. Πλούσια σε βιταμίνες και ιχνοστοιχεία με πολλαπλά οφέλη μεταξύ των οποίων μπορείτε να αναφέρετε: πως βοηθάνε την επιδερμίδα μας (μαζί και μαλλιά, νύχια κλπ), την άμυνα του οργανισμού μας και το γαστρεντερικό μας σύστημα να είναι πιο υγιές

Για τη βρώμη: Μπανανόψωμο με βρώμη

Η βασική της αξία έγκειται στο γεγονός πως είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και άρα βοηθάει το γαστρεντερικό σύστημα να δουλεύει καλύτερα. Παράλληλα δεν περιέχει ζάχαρη επομένως είναι πολύ καλύτερη εναλλακτική από τα κοινά δημητριακά πρωινού.

Για τους ξηρούς καρπούς: Μπάρα δημητριακών

Οι ξηροί καρποί αποτελούν πλούσια πηγή καλών λιπαρών που είναι απαραίτητα για τη νοητική ανάπτυξη των παιδιών καθώς και για την προστασία της καρδιάς. Είναι πλούσια σε ψευδάργυρο και έτσι ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα.

Για τους σπόρους chia: Κρέμα με σπόρους chia και κακάο

Για όποιο παιδί δεν τρώει ψάρι, οι σπόροι chia είναι διατροφικός θησαυρός καθώς του παρέχουν ω3 λιπαρά (το ίδιο κάνει και το καρύδι). Κατ’επέκταση βοηθάνε στη σωστή νοητική ανάπτυξη, στην προστασία από χρόνια νοσήματα καθώς και στη ψυχοκοινωνική ανάπτυξή του.

Τολμήστε το και θα μας θυμηθείτε! Πέρα από το χαμό που πιθανώς θα επικρατήσει στην κουζίνα σας, με την κατάλληλη καθοδήγηση και από εσάς θα δείτε πως θα μάθουν πολλά περισσότερα από όσα πιστεύετε!

Καλή διασκέδαση!

Υ.Γ. Αν θέλετε περισσότερες κατευθύνσεις για τη διατροφή του παιδιού σας, κλείστε τώρα το ραντεβού σας μαζί μας για να σας βοηθήσουμε εξατομικευμένα.