Πολύ συχνά μία διαδικασία απώλειας βάρους ακριβώς επειδή απαιτεί χρόνο και δέσμευση είναι δυνατόν να εγείρει αρνητικά συναισθήματα με αποτέλεσμα σύντομα κάποιος να τα παρατάει. Ποιά είναι αυτά;

  • Ανυπομονησία

“Θέλω σε ένα μήνα να τα έχω καταφέρει” ή “μόνο 0,5 κιλό κάτω;

“Oρίστε, αφού προσπαθώ και δεν χάνω (όσο θα φανταζόμουν ή όσο έλεγε στο ίντερνετ πως μπορώ), γιατί να παιδεύομαι;”

Καταρχάς, δεν είναι λίγο παράλογο τα 10 κιλά που πήρατε σε διάστημα ενός χρόνου να θέλετε να τα χάσετε σε δύο μήνες; Ο οργανισμός σας χρειάζεται χρόνο για να προσαρμοστεί στις νέες συνήθειες διατροφής,  ειδικά αν δεν τον βοηθάτε με άσκηση. Αποδεχτείτε λοιπόν πως θέλει το χρόνο του και θυμηθείτε πως αν δεν ήταν μισό κιλό κάτω μπορεί να ήταν παραπάνω! Ιδανικά προσπαθήστε να αφήσετε όλες τις σκέψεις σχετικά με προθεσμίες και χρόνο πίσω.

 

  • Φυσιολογικοί “σαμποτέρ” του σώματος

Εντάξει λοιπόν αφού σας πείσαμε να μην βάζετε την πίεση του χρόνου στο μυαλό σας, ανεβαίνετε σε μία εβδομάδα στη ζυγαριά και τί να δείτε “πάλι στα ίδια;”;; Ψυχραιμία! Αν είστε σίγουροι πως έχετε ακολουθήσει το πρόγραμμα της διατροφής σας, ειδικά αν έχετε κάνει και άσκηση, δεν έχετε να ανησυχείτε για τίποτα. Ίσως δεν έχετε ένα φούσκωμα, ίσως φάγατε λίγο παραπάνω χτες, ίσως συντρέχει κάποιος λόγος για κατακράτηση. Όπως και να έχει να είστε σίγουροι πως η διατροφή σας θα σας δώσει το αποτέλεσμα που θέλετε αυτή ή την άλλη εβδομάδα. Οπότε παρότι μόνο η ζυγαριά μπορεί να μας πει περίπου που είναι το βάρος σας, το σημαντικό είναι να ξέρετε και πόσο σοβαρά να την λάβετε υπόψιν κάθε φορά.

 

  • Διαστρεβλωμένη σκέψη

Άλλωστε το καλοκαίρι όλο έξω είμαστε, πώς να κάνω δίαιτα;”Έλα μωρέ, φάε και αυτό και δεν πειράζει, από αύριο δίαιτα

Μερικές φορές ο χειρότερος εχθρός μας είναι ο ίδιος μας ο εαυτός (δείτε περισσότερα για τις σκέψεις που υπονομεύουν την προσπάθειά σας εδώ).  Επειδή οι σκέψεις σας είναι που ορίζουν τις πράξεις σας, το χρήσιμο θα ήταν να αφήσετε όλες τις κακές σκέψεις πίσω και να προσπαθήσετε να επικεντρωθείτε στα βήματα που θα σας κάνουν να χάσετε βάρος σταδιακά και να νιώθετε συνολικά καλύτερα με το σώμα σας!

 

Γνωρίζοντας τί στέκεται εμπόδιο κάθε φορά, μπορείτε να το αντιμετωπίσετε καλύτερα και φυσικά να έχετε ένα καλύτερο αποτέλεσμα συνολικά!