Τα καλά επίπεδα ενέργειας είναι βασική προϋπόθεση για μία αποδοτική μέρα στη δουλειά. Πώς θα τα πετύχετε; Μα φυσικά με ολοκληρωμένα γεύματα και καλά επίπεδα ενυδάτωσης. Ένα καθημερινό λοιπόν ερώτημα βρίσκει απάντηση με λίγη φαντασία, καλή θέληση και φυσικά..οργάνωση! Τί μικρογεύμα να κάνω στη δουλειά; Voila!

  • Τοστάκι με ανθότυρο ρόκα λιαστή ντομάτα και γιαούρτι με ξηρούς καρπούς και αποξηραμένα φρούτα: πλήρες σε πρωτεΐνη γρήγορο και εύκολο!
  • Πλιγούρι με ψητά λαχανικά: για τους πιο απαιτητικούς σε γεύση και πάντα χορταστικό. Συνοδεύεται με λίγο τυρί ή γιαούρτι.
  • Σαλάτα με μαυρομάτικα φασόλια, ντομάτα πιπεριά καρότο και βαλσαμικο: αφήστε τη από βραδις να μαριναριστει για ακόμη μεγαλύτερη απόλαυση
  • Σαλάτα με φακές καπνιστό σολομό και κρεμμύδι: μπορείτε να περάσετε το σολομό με το κρεμμύδι από το αντικολλητικο με λίγο κρεμμύδι για πιο ήπια γεύση και μυρωδιά
  • Ρύζι άγριο με γιαούρτι και μυδωρικά: καλοκαιρινή, χορταστική και γρήγορη επιλογή. Θα ταίριαζε αποξηραμενος δυόσμος στο γιαούρτι ή απλώς αγγουράκι και άνηθος.
  • Σαλάτα με κοτόπουλο παξιμαδακια ολικής άλεσης και σως μουστάρδας: η κλασσική σαλάτα που σας συνοδεύει και σας χορταίνει παντού
  • Κρύα πατατοσαλάτα με αυγό βραστό και μαρούλι ή ντομάτα!
  • Κολοκυθοκεφτέδες ψήφους με τυρί και ψωμί: εναλλακτικό αν και λίγο χρονοβορο
  • Cottage με ρίγανη, παξιμαδακια και ντομάτα:  η απλότητα συναντά την γεύση
  • Τοστ με ομελέτα και τυρί: απαιτεί ιδιαίτερες συνθήκες διατήρησης αλλά είναι χορταστικό και συνοδεύετε από φρούτα για ενίσχυση του κορεσμού.
  • Σπιτική πίτα λαχανικών με τυρί: επιλέξτε φύλλο χωρίς βούτυρο ή λάδι (με μόνα συστατικά νερό αλεύρι αλάτι) για ακόμα πιο ελαφριά εκδοχή.
Βρείτε το μικρογεύμα που σας ταιριάζει και ξεχάστε τις μέρες που φεύγατε με ένα κεφάλι καζάνι από τη δουλειά! Φυσικά αν τα έχετε προγραμματίσει και λίγο στο μυαλό σας θα είναι όλα ακόμα πιο εύκολα..
Καλή σας απόλαυση!