Γυρνάτε κουρασμένοι από τη δουλειά στο τέλος της ημέρας και φυσικά είναι η ώρα που θα χαλαρώσετε και θα φάτε. Μετά το φαγητό μπορεί να τσιμπήσετε και κάτι ακόμα: λίγους ξηρούς καρπούς ή κάποιο γλυκό ίσως… Μήπως αυτή η συμπεριφορά επιβαρύνει το βάρος σας; Ή μήπως όχι; Δείτε τι μπορείτε να κάνετε:

Ξεχάστε τα κλισέ
Το βραδινό φαγητό δεν παχαίνει, τουλάχιστον δεν φταίει η βραδινή ώρα αυτή καθ’ αυτή… Αν όμως είστε νηστικοί όλη την ημέρα, τότε πιθανώς το βραδινό σας να είναι μεγαλύτερο σε ποσότητα απ’ ότι συνήθως και σε συνδυασμό με το επακόλουθο τσιμπολόγημα να σας επιβαρύνει περαιτέρω.

Οργανωθείτε
Το να στερούμε την ενέργεια στο σώμα μας κατά τη διάρκεια της ημέρας που κατά βάση τη χρειάζεται, δηλαδή να περνάμε όλοι την ημέρα με κάποιο σνακ και καφέ, είναι επίσης προβληματικό. Οργανωθείτε και δώστε τον εαυτό σας το χρόνο και την δυνατότητα να λαμβάνει τακτικά ενέργεια και θρεπτικά συστατικά. Αυτό θα σας βοηθήσει να ελέγξετε την όρεξή σας και φυσικά να νιώθετε καλύτερα και πιο αποδοτικοί.

Απεξαρτηθείτε από το τσιμπολόγημα
Πολύ συχνά συνδέουμε την χαλάρωση των βραδινών ωρών με την κατανάλωση φαγητού ή μικρότερων σνακ που όμως μπορεί να μας ξεφύγουν και να μας οδηγήσουν σε υπερβολές. Εντοπίστε τις ώρες που είναι πιο πιθανό να συμβεί, προσπαθήστε να αποσυνδέσετε την χαλάρωσή σας με το ανεξέλεγκτο τσιμπολόγημα και εντάξτε κάποιον άλλο τρόπο χαλάρωσης στη ζωή σας, όπως μία βόλτα. Περισσότερους τρόπους για να διαχειριστείτε το τσιμπολόγημα θα βρείτε εδώ.