Η ζέστη μας έχει χτυπήσει για τα καλά την πόρτα και μας έχει κάνει να καταλάβουμε πως είναι εδώ για να μείνει.. Ευτυχώς είναι μία καλή συνθήκη για να προσέξουμε τον εαυτό μας και να χάσουμε 1-2 κιλά πριν τις διακοπές (όχι όμως για να τα πάρουμε τότε!)

  • Εκμεταλλευτείτε τη ζέστη και επενδύστε σε δροσερά τρόφιμα όπως φρούτα, λαχανικά, πολλά υγρά και νερό: Αποφύγετε ωστόσο τα πιο επιβαρυμένα ροφήματα π.χ. αναψυκτικά και προτιμήστε χυμούς, σπιτικά smoothies, βότανα και αφεψήματα με λίγη ζάχαρη.
  • Κολύμπι..μιας και τίποτα άλλο δε μας δροσίζει αρκετά αποτελεσματικά. η πολύωρη παραμονή μέσα στο νερό είναι καλό να συνοδεύετε και με κίνηση! Τί πιο ευχάριστο αυτήν την εποχή; Αν θέλετε ωστόσο να αποφύγετε δυσάρεστες συναντήσεις (βλ. τσούχτρες), αναθεωρήστε τη σκέψη σας για το περπάτημα και το γυμναστήριο. Τί; Δεν είναι καιρός για γυμναστήριο; Κι όμως η τεχνητή δροσιά είναι ο μόνος τρόπος να δώσετε στο σώμα σας μία ήπια μορφή ενδυνάμωσης που αναζητά, (αν δεν αντέχετε μία πιο έντονη)
  • Αποφύγετε τα μεγάλα γεύματα: πολλά και μικρότερα θα σας κρατήσουν περισσότερο χορτάτους χωρίς να αυξάνουν τη ζέστη που νιώθετε και να προκαλούν αίσθημα δυσφορίας.

Δυστυχώς υπάρχουν και μερικές παγίδες αυτών των ημερών. Τί  να μην κάνετε λοιπόν:

  • Καλό είναι να μην μένετε νηστικοί όλη μέρα λόγω ζέστης- επιλέξτε υγρά και δροσερά γεύματα.
  • Σίγουρα το παγωτό είναι δροσιστικό γεύμα και καθόλα συνυφασμένο με το καλοκαίρι- αλλά μην πέφτετε στην παγίδα του κάθε φορά που ζεσταίνεστε. Μετριάστε τη μερίδα του και απολαύστε το σε μια βόλτα (αντί καθιστοί).
  • Θυμηθείτε πως καμία ακραία στάση δεν κάνει καλό: Όχι μόνο φρούτα και λαχανικά όλη μέρα,  το σώμα σας χρειάζεται και πρωτεΐνη και ποικιλία θρεπτικών συστατικών για να επιβιώσει- ειδικά μία μέρα με απειλητικό καύσωνα.

…Kαι καλό καλοκαίρι!