• Υπόσχεται μεγάλη και απότομη απώλεια βάρους

0,5-1 κιλό την εβδομάδα είναι ο λογικός ρυθμός που επιτρέπει στο σώμα να ανταποκρίνεται και να χάνει ό,τι πραγματικά δε του είναι απαραίτητο και όχι υγρά και μυική μάζα.

  • Αποκλείει ολόκληρες ομάδες τροφίμων

Πέρα από τη μονοτονία της, το σίγουρο είναι πως δεν είναι πλήρης σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που σημαίνει πως δεν υποστηρίζει κατάλληλα τον οργανισμό σας!

  • Δεν περιλαμβάνει άσκηση

Επειδή ακριβώς η απώλεια βάρους που πετυχαίνουν αυτές οι δίαιτες είναι μεγάλη, με την έλλειψη άσκησης το μεγαλύτερο ποσοστό των κιλών που χάνονται, προέρχονται από το μυικό ιστό, με καταστροφικά αποτελέσματα για τις μετέπειτα καύσεις του οργανισμού και αυξάνοντας κατακόρυφα την πιθανότητα επαναπρόσληψης βάρους.

  • Δεν περιορίζει την ποσότητα του φαγητού ή μιλάει για συνδυασμούς τροφίμων

Κακά τα ψέματα, δεν υπάρχουν συνδυασμοί τροφίμων που παχαίνουν ή αδυνατίζουν, όλα είναι θέμα μαθηματικών, δηλαδή των θερμίδων που μπαίνουν στον οργανισμό μας και των θερμίδων που καταναλώνονται από αυτόν. Έτσι η ποσότητα είναι σημαντική για τις προσλαμβανόμενες θερμίδες, μπορεί να είναι όμοια το να φάτε 1 στήθος κοτόπουλου με όλο το κοτόπουλο;;

Η ουσία σε κάθε τέτοια προσπάθεια είναι η αλλαγή διατροφικής συμπεριφοράς δηλαδή η υιοθέτηση διατροφικών συνηθειών που θα βοηθήσουν να βελτιώσετε το βάρος και την υγείας σας. Αν η δίαιτα που έχετε κατά νου δεν σας μαθαίνει να τρώτε πιο σωστά και ισορροπημένα ή είναι πολύ μακριά από ό,τι κάνετε στην καθημερινότητά σας, τα οφέλη της θα εξαφανιστούν αμέσως μόλις γυρίσετε στον πρότερο τρόπο διατροφής.

Επομένως αν δεν μπορείτε να τρέφεστε για μία ζωή έτσι, μην το κάνετε ούτε για ένα μικρό χρονικό διάστημα!