Μήπως τα Χριστούγεννα σας γεμίζουν άγχος όσον αφορά το θέμα του βάρους; Αντί να ζητήσετε από τον Άγιο Βασίλη φέτος να σας κάνει δώρο μερικά κιλά λιγότερα, δείτε πώς θα επιβιώσετε με 5 απλά βήματα!

Βάλτε όρια

Επειδή τα μελομακάρονα και οι κουραμπιέδες θα είναι σε άμεσο πεδίο όλες αυτές τις ημέρες, προ-αποφασίστε(και το τονίζουμε) πόσα γλυκά θα έχετε ανά ημέρα (πάνω από 1 είναι μάλλον υπερβολή, αν χρειάζεστε μία κατεύθυνση).

Αδράξτε κάθε δυνατότητα άσκησης

Οι γιορτές είναι μία καλή ευκαιρία να κάνετε πράγματα διαφορετικά απ’ ό,τι στην καθημερινότητά σας. Κατεβείτε για ψώνια με τα πόδια, αφιερώστε χρόνο στη βόλτα με το σκύλο σας, πηγαίνετε μία βόλτα στο βουνό και γενικώς κάντε κάτι δραστήριο που σας ευχαριστεί! Πέρα από τα οφέλη στο βάρος σας, σίγουρα θα ανέβει και η διάθεσή σας! Και τότε είναι πιο εύκολο να προσέχετε τη διατροφή σας.

Αλλάξτε νοοτροπία

“Αφού το ξέρω, οι γιορτές δεν είναι το δυνατό μου σημείο.. πάλι θα πάρω κιλά όπως πάντα”. Αυτή ακριβώς η νοοτροπία δεν σας βοηθάει καθόλου! Χαράξτε μικρά βήματα στον εαυτό σας, εξοπλιστείτε με αποφασιστικότητα και δυναμικότητα και μην αφήσετε τη μάχη να χαθεί χωρίς να πολεμήσετε!

Κάντε την καλύτερη δυνατή επιλογή ανά πάσα στιγμή

Στα τραπέζια γεμίστε το μισό σας πιάτο με σαλάτα: με αυτόν τον τρόπο  θα έχετε γεμάτο πιάτο (άρα χορτάτο μάτι) και κατ’ επέκταση θα περιοριστεί ο όγκος των υπόλοιπων τροφίμων. Επίσης, μείωσε όσο μπορείτε τα ορεκτικά!

Περιορίστε τις “υγρές” θερμίδες

Αποφύγετε τα αναψυκτικά ή προτιμήστε τα light, αν είναι ανάγκη, και πάντα το αλκοόλ με μέτρο (μέχρι 1-2 ποτηράκια).

Κάντε, λοιπόν, φέτος δώρο στον εαυτό σας τα πιο ξέγνοιαστα και πιο –διατροφικά- ισορροπημένα Χριστούγεννα!

Καλές γιορτές!