Τα cocktail είναι το φετίχ του καλοκαιριού! Δροσιστικά και ευχάριστα, σκέτος πειρασμός ειδικά αν προσέχετε τη διατροφή σας. Είναι πράγματι τόσο επιβαρυντικά;

Δυστυχώς, πολλά από αυτά μπορούν να σας επιβαρύνουν σημαντικά αφού μπορούν να φτάσουν και τις 400 θερμίδες! Από το μέγεθος του ποτηριού μέχρι τις αναλογίες των επιμέρους συστατικών, διάφοροι παράγοντες μπορούν να επηρεάσουν το αποτέλεσμα! Και δεδομένου πως συνήθως τα απολαμβάνουμε… καθιστοί και φυσικά προσθετικά των υπόλοιπων τροφίμων της ημέρας, το ενεργειακό αποτέλεσμα μπορεί εύκολα να βγει.. κάτι παραπάνω!

 

Πώς να επιλέξετε έξυπνα;

1.Διαβάστε τη λίστα των συστατικών: μεταξύ των αλκοολούχων ποτών υψηλής περιεκτικότητας δεν υπάρχει διαφορά σε θερμίδες όταν η ποσότητα είναι ίδια. Δηλαδή είτε το cocktail περιέχει gin, τεκίλα, βότκα, ρούμι κ.ο.κ. δε θα επηρεάσει πολύ διαφορετικά τις προσλαμβανόμενες θερμίδες, στην αντίστοιχη ποσότητα. Άλλωστε αφού μιλάμε για αλκόολ, κάτι από αυτά είναι δεδομένο.

2. Τα πολλά διαφορετικά είδη χυμών ή αναψυκτικών θα αυξήσουν όμως τις θερμίδες του cocktail σας οπότε προσπαθήστε να περιέχει μέχρι ένα είδος χυμού. Αντίστοιχα η πρόσθετη ζάχαρη είτε με τη μορφή σιροπιού είτε με τη κρυσταλλική μορφή της θα λειτουργήσει με τον ίδιο τρόπο: σε εκείνο το σημείο μπορείτε να επέμβετε στον τρόπο παρασκευής του και φυσικά να ζητήσετε λιγότερο χυμό ή λιγότερη ζάχαρη στο δικό σας ποτό (ή ακόμα και να σερβιριστεί σε μικρό ποτήρι)!

3. Αποφύγετε τα cocktail με τα πολλά είδη ποτών όπως το long island, ή αυτά που μοιάζουν με γρανίτα και προτιμήστε αυτά που έχουν λιγότερο γλυκιά γεύση όπως το mojito, το bloody mary, η μαργαρίτα, η caipirinha, το apple martini κλπ.

Θυμηθείτε πως η κατανάλωση αλκοόλ αφενός σας αφυδατώνει και αφετέρου είναι πολύ πιθανό να σας κάνει να πεινάσετε γρηγορότερα. Όπως και να έχει, όλοι αξίζουμε μία στιγμή καλοκαιρινής χαλάρωσης.. στην υγεία σας λοιπόν!