Καλοκαίρι: η εποχή της ξεγνοιασιάς! Αφήνοντας όλες μας τις έννοιες πίσω, ξεχυνόμαστε στις παραλίες όπου περνάμε ώρες ατελείωτες. Συνήθως τις εξορμήσεις μας συνοδεύει ένας καφές, κάτι πρόχειρο σε φαγητό και κάτι αλκοολούχο επίσης… Μήπως σε αυτά τα πλαίσια, παραμελούμε τις καλές διατροφικές μας συνήθειες;

Τι προσφέρεται λοιπόν για αυτές τις περιστάσεις;

Επαρκής υδάτωση: τόσο ο καυτός ο ήλιος όσο και το αλκοόλ μπορεί να συμβάλλουν στη μεγάλη απώλεια υγρών. Αυτό μπορεί να έχει σημαντικό αντίκτυπο στο ποσό ενεργητικοί αισθάνεστε αλλά και στο γενικότερο αίσθημα πεινάς και κορεσμού. Να θυμάστε λοιπόν να πίνετε άφθονα υγρά, κυρίως νερό!

Μικρά και συχνά

Γεύματα: κλασσική συμβουλή που θα ακούσετε από διαιτολόγους, ζωτικής σημασίας όμως για τη συγκεκριμένη περίπτωση. Κάτι τέτοιο θα βοηθήσει να έχετε επαρκή ενέργεια αλλά και να ελέγξετε τα επίπεδα της πείνας σας, χωρίς να σας κρατήσει μακριά από τη θάλασσα. Ανάλογα με τις καθημερινές συνήθειες διατροφής σας, αυτό μπορεί να διαφοροποιείται από πολλά μικρά σνακ ή 2-3 μεγαλύτερα.

Φροντίστε να μη μένετε νηστικοί πολλές ώρες αλλά να έχετε κάτι μικρό σε τακτικά χρονικά διαστήματα. Πέρα από τα πολυαγαπημένα μας φρούτα, ενδιαφέρουσες ιδέες είναι μικρά παστελάκια, τοστ με τυρί κρέμα χαμηλό σε λιπαρά καπνιστό σολομό και αβοκάντο, μια ελαφριά σαλάτα χωρίς πολλή σος, κεφίρ με φράουλες, καρύδια με σταφίδες, σπιτική πίτα λαχανικών κλπ.

Βρείτε την ισορροπία: απολαύστε τη θάλασσα χωρίς να παραμελείτε τις ανάγκες του οργανισμού σας! Η καλή διατροφή θέλει τρόπο άλλωστε, όχι κόπο!

Και καλές διακοπές!