Αν ο χώρος εργασίας έχει γίνει το δεύτερο σπίτι σας, τότε είναι σημαντικό  σας φροντίζει εξίσου! Με αυτό εννοούμε πως είναι χρήσιμο να παρέχετε στον εαυτό σας ενέργεια καθ’όλη τη διάρκεια της δουλειά σας, για να είναι αποδοτικός και λιγότερο..κουρασμένος! Οργανώστε λοιπόν τα γεύματά σας στην ημέρα και νιώστε τη διαφορά στον οργανισμό και την απόδοσή σας. Πιο συγκεκριμένα:
Πρωινό
Όπως το φανταζόσασταν μετά από την ολονύχτια νηστεία, το πρωινό κρίνεται απαραίτητο! Μην ανησυχείτε ωστόσο για την ώρα, αν δεν πεινάτε αμέσως μόλις ξυπνάτε μπορείτε να το έχετε και αργότερα. Για ισορροπημένο πρωινό επιλέξτε κάτι και από τις τρείς παρακάτω ομάδες:
-ομάδα αμύλου: φρυγανιές, δημητριακά, ψωμί, βρώμη,
-ομαδα γαλακτοκομικών: γάλα, γιαούρτι (ή και τυρί)
-ομάδα φρούτου: φρούτο, χυμός, αποξηραμένα φρούτα κλπ.
Μικρογεύμα
Αν επιστρέφετε σπίτι το απόγευμα, χρειάζεστε ένα μικρογεύμα αντί για μεσημεριανό. Συνήθως βοηθάει ένα μικρότερο σε όγκο γεύμα, για να μη σας βαρύνει και να μπορέσετε  να συνεχίσετε την εργασία σας, ενώ παράλληλα είναι σημαντικό να είναι ισορροπημένο. Τί κάνει ένα γεύμα ισορροπημένο; Το να περιέχει τόσο πρωτείνη όσο και υδατάνθρακες και φυσικά λαχανικά.
Μερικές ιδέες είναι:
-σαλάτα με φακές, πολύχρωμες πιπεριές και λίγο κίτρινο τυρί
-αραβική πίτα με κοτόπουλο, λίγη μουστάρδα και σαλάτα
-μπιφτέκι με 1 φέτα ψωμί και βραστά λαχανικά
-πατατοσαλάτα με 2 αυγά βραστά και λίγο τυρί
Ενδιάμεσα σνακ
Φρούτα, ξηροί καρποί, γιαούρτι, σπιτική μπάρα δημητριακών όλα  μπορούν να αποτελέσουν ένα σημαντικό boost στην ενέργεια σας, μετά το μεσημεριανό. Προσαρμόστε τα στο πρόγραμμα της ημέρα σας, επιλέξτε υγιεινές εναλλακτικές και φυσικά.. οργανώστε τα! Πέρα από τη θετική επίδραση στην ενέργειά σας, σας προσφέρουν θρεπτικά συστικά για να συμπληρώνεται επαρκώς η διατροφή σας.
Ενυδάτωση
Η ελλιπής ενυδάτωση μπορεί να αποτελέσει αιτία κόπωσης, ευερεθιστότητας και πονοκέφαλου, κάτι που θα επηρέασει φυσικά τις ικανότητές σας. Φροντίστε να έχετε πάντα διαθέσιμο δίπλα σας νερό καθώς και άλλα υγρά που συμβάλλουν στην ενυδάτωση όπως τσάι, καφές, χυμός κλπ. Μία μέτρια κατανάλωση καφέ μπορεί να ενισχύσει και την πνευματική σας απόδοση, οπότε απλώς προσπαθήστε να μην το παρακάνετε.

Και ποιά άλλη συνήθεια βοηθάει; Ο ύπνος
Οι λιγοστές ώρες ύπνου σύμφωνα με μελέτες, μειώνουν την ικανότητα προσοχής και εκτέλεσης εργασιών τόσο, που μπορούν να συγκριθούν με την επήρρεια του αλκοόλ! Φροντίστε λοιπόν να ξεκουράζεστε και αυτό από μόνο του θα ρυθμίζει σωστά την ενέργειά σας μέσα στην ημέρα καθώς και τη διάθεσή σας!

 

Αν, λοιπόν, οι συνθήκες ζωής και εργασίας σας σας αφήνουν εξαντλημένους, μην χάνετε άλλο χρόνο: βελτιώνοντας τη διατροφή σας θα νιώσετε πολύ καλύτερα. Είτε βρίσκεστε εδώ είτε ζείτε κι εργάζεστε στο εξωτερικό, εμείς μπορούμε να σας βοηθήσουμε να οργανωθείτε και να βρείτε τη διατροφή που σας ταιριάζει!