Αν το γλυκό δεν είναι το δυνατό σας σημείο, αλλά παράλληλα νοιάζεστε για το βάρος σας, σας προτείνουμε μερικές πολύ εύκολες, πολύ νόστιμες και φυσικά light επιλογές για αυτές τις δύσκολες στιγμές!

 

Σοκολατάκια με αποξηραμένο δαμάσκηνο: all time classic! Επιλέξτε αποξηραμένα φρούτα χωρίς πρόσθετη ζάχαρη και βυθίστε τα σε λιωμένη κουβερτούρα. Κατόπιν αφήστε τα να παγώσουν και απολαύστε! Μόνο μην τελειώσετε όλο το ταψί την ίδια μέρα..

Μους ανθότυρο με γιαούρτι και μέλι: η απόλυτη αθωότητα μεταμορφωμένη σε καλαίσθητη μους! Με πολύ λίγες θερμίδες πετυχαίνουμε ένα πλούσιο γευστικά γλυκό που δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από αντίστοιχα του είδους.

Mini cheesecake: μπισκότο τύπου digestive με τυρί κρέμα χαμηλό σε λιπαρά και μαρμελάδα φράουλα! Ποιός είπε πως η απόλαυση πρέπει είναι πολυπλοκή;

Μπανάνα με ξηρούς καρπούς και μέλι: γιααααάμι!! Το τέλεια υγιεινό σνακ μπορεί να πάρει διαφορετικές παραλλαγές ανάλογα με τους ξηρούς καρπούς που θα προτιμήσουμε. Ταιριάζουν ωραία τα αμύγδαλα, τα καρύδια και για τους πιο τολμηρούς τα κάσιους και τα φυστίκια. Αποφύγετε βέβαια τις υπερβολές!

Μους σοκολάτας με γιαούρτι, κακάο και κομματάκια σοκολάτας!Προσθέστε λίγη βανίλια και σιρόπι σφενδάμου για τον εξευγενισμό του ή ακόμα γλυκό του κουταλιού βύσσινο!

Επειδή η απόλαυση είναι μέρος της καλής διατροφής, μια γλυκιά συντροφιά μέσα στην ημέρα μπορεί και να επιτρέπεται!

 

*Άρθρο μας δημοσιευμένο στο beausillage.com